ALT
C.R.E.D. - Centru de Resurse, Educație și Dezvoltare.

Unde fiecare adult este respectat și acceptat cu nevoile și dorințele sale.
Unde Creștem prin Cunoaștere, descoperim Resurse și Relații firești, găsim Echilibru, ne Dezvoltăm și Devenim ceea ce dorim.
EDUCATOR cu ÎNCREDERE, EDUCATOR de ÎNCREDERE

Noi nu facem program adulților! Doar le propunem următorul PROGRAM
Click pe fiecare titlu pentru a citi detalii despre sesiunea respectivă.
Poți participa și la una singură dar îți recomandăm să vii la toate!
Programele noastre realizate pentru adulți au la bază principiile de respect, acceptare și dezvoltare folosindu-ne mintea de adult și sufletul de copil, conștienți de fiecare etapă din viața familiei și a copiilor/tinerilor, folosind resurse diverse atât din exteriorul cât și din interiorul fiecăruia, resurse care există sub formă de potențial, fiind mai puțin explorate.

Toate atelierele au o componentă experiențială importantă - cu alte cuvinte, vom înțelege mai bine copilul de lângă noi înțelegând, mai întâi, cum funcționează gândirea, strategiile, comportamentele noastre, prin diverse jocuri/exerciții individuale sau de grup.

Informațiile prezentate în cadrul atelierelor îi ajută pe adulți să înțeleagă mai bine copiii de lângă ei, să realizeze o legătură firească și de încredere cu ei, astfel susținându-i pe copii/tineri să își sporească încrederea în sine, sentimentul propriei valori, responsabilitatea și motivația de a participa activ la construirea unei lumi mai bune.

La ateliere poate participa orice educator/părinte/adult indiferent de vârsta copiilor (săi) - informațiile oferite vor fi adaptate în funcție de participanți.

Atelierele sunt organizate lunar, joia sau vinerea, între orele 18.00-20.00. Datele precise vor fi anunțate persoanelor înscrise.

Înscrierile se fac la adresa info@titasitelu.ro și sunt considerate finale o dată cu efectuarea plății. Costul unui atelier este 70 RON.
Pentru întregul Program (9 ateliere) costul este 550 RON (dacă se achită la începutul programului).
Pentru doi membri ai aceleiași familii, costul pentru un atelier este 120 RON iar pentru întregul program este 990 RON (dacă se achită la începutul programului).
  • De ce copilul meu pare să aibă probleme la citire deși cuvinte scrie corect?
  • Copilul meu nu reușește să rețină pe de rost o poezie de la cap la coadă - cum îl pot ajuta?
  • De câte ori mergem într-un loc public să mâncăm, copilul meu simte nevoia să se plimbe printre mese. Cum pot opri acest comportament?

Despre principiile de bază în stabilirea unui obiectiv cu succes.

Despre stiluri de învățare și asimilare a informației
- vizual
- auditiv
- kinestezic
- tactil
- digital
și cum le putem folosi în avantajul nostru.
  • Despre principalele teorii de dezvoltare psihosocială ale omului și ierarhia nevoilor umane
- stadiile de dezvoltare psihosocială (Eric Erickson)
- nevoile psihologice (Abraham Maslow)
  • Despre nevoile copilului în funcție de vârsta lui
  • Cine sunt în relație cu copilul de lângă mine? Ce vârste și experiențe din copilărie îmi influențează gândirea de adult?
  • Despre experiențele proprii care mi-au creat credințe pe care le aplic la vârsta adultă în relație cu copiii.
  • Despre originea comportamentelor nedorite, conform teoriilor psihologilor Alfred Adler și Rudolf Dreikurs.
  • Despre cum ajutăm copilul să se schimbe prin a-l învăța să recunoască scopul/nevoia din spatele comportamentului său nedorit/deviant
  • Ce (altceva) putem observa la copii când suntem prezenți? Despre “calibrarea” mișcărilor oculare la interlocutor.
  • Despre rapport - manieră non-verbală de a crea o relație bazată pe empatie, respect și reciprocitate
  • Despre adevăr și minciună. Cum abordăm relatările copiilor.
  • Despre nivelurile neurologice și influența lor în procesele de schimbare, învățare, motivare.
  • Despre a motiva spre un rezultat prin nivelurile neurologice.
  • Medierea dorințelor opuse/aflate în conflict.
  • Despre tipurile de părinți, dpdv al educatorului
  • Despre folosirea propriei stări - tehnici de auto-gestionare
    • Despre resursele pe care le găsesc pentru mine, în funcție de situație.
    • Despre cum putem ajuta copilul să-și găsească resurse potrivite situației/vârstei (imagine-resursă, stare-resursă, persoană-resursă). Legătura între resurse și motivația de a învăța.
    • Medierea emoțiilor.
    • Preferințe personale (față de copii, față de părinți). Unde se trasează granițele: eu - copil - părinte.
    • Rezumatul resurselor și metodelor cele mai utile fiecăruia.
    • Definire “Spațiul meu resursă” (interior și exterior).
    • Contribuția la instituția/comunitatea din care face parte, la societate.
    • Comparare rezultate cu obiectivul inițial definit pe 1 an și stabilire noi obiective pe termen mediu (3-5 ani) pentru dezvoltare profesională și personală.
    Stacks Image 1069
    • De ce am ajuns responsabili cu alegerile profesionale ale copiilor, într-o lume în care meseriile nu se mai transmit de la părinte la copil?
    • De ce nu avem cu cine să ne sfătuim în orientarea profesională a copiilor noștri, orientare adaptată pieței muncii din prezent, în continuă schimbare?
    • De ce am ajuns să ne simțim vinovați dacă nu ne permitem să plătim sume uriașe pe educația copiilor, indiferent de vârsta lor?

    În atelierele ‘LEX and the City’ nu suntem preocupați să răspundem la întrebările care încep cu 'De ce….’. deoarece știm că mâine răspunsul poate nu va mai fi valabil. Suntem preocupați să răspundem la ‘Cum…’. și, mai ales, “CUM AR FI SĂ VINĂ COPILUL MEU BUCUROS LA MINE PENTRU CĂ ȘI-A DAT SEAMA SINGUR CE VREA SĂ DEVINĂ?”

    Atelierele LEX sunt pentru adultul interesat de prezentul copilului, prezent care-i asigură un viitor - povestim despre stilurile de învățare, atitudini și motivații pentru învățare, resurse ce pot fi oferite de părinte, tendințele din piața muncii și multe altele.

    Dacă vii la atelierele noastre, ești un adult care crezi, ca și noi, în oameni, educație și idei care pot contribui la o viață mai bună. Și care își oferă bucuria unor întâlniri într-o atmosferă plăcută, cu ceai și cafea de excepție, muzică de calitate, networking de părinți, idei practice și simple pentru tine, părintele modern și urban.

    Vârste recomandate: 20-99 ani
    • De ce nu vorbește copilul meu cu mine despre supărările lui?
    • De ce mă enervez de câte ori copilul meu îmi povestește că un alt copil s-a purtat urât cu el? Oare am un copil neadaptat?
    • De ce este necesar pentru un copil să mintă și cum pot reacționa eu?

    În atelierele ‘DEX and the City’ suntem preocupați și de a răspunde la întrebările care încep cu 'De ce….’. deoarece știm că, atunci când avem o explicație rațională, acceptăm ușor schimbările necesare. Dar suntem în principal preocupați să răspundem la ‘Cum…’. și, mai ales, “CUM POT COMUNICA CU COPILUL MEU ASTFEL ÎNCÂT SĂ FIU ȘI UN SFĂTUITOR-PRIETEN NU DOAR PĂRINTE-(POATE)-DEPĂȘIT?”

    Dacă vii la atelierele noastre, ești un adult care crezi, ca și noi, în oameni, educație și idei care pot contribui la o viață mai bună. Care îți oferi ocazia să găsești sens, idei și resurse într-o atmosferă plăcută, cu ceai și cafea de excepție, muzică de calitate, idei practice și simple, networking de părinți, resurse pentru tine, părintele modern și urban.

    Vârste recomandate: 20-99 ani.
    Resurse:
    • Calendar anual, pentru ca al tău copil să ‘vadă' întregul an dintr-o privire (vârste recomandate: începând cu 2 ani)
    • Planificator anual, pentru ca al tău copil să ‘vadă’ dintr-o privire ordonarea zilelor și lunilor dintr-un an (vârste recomandate: începând cu 6 ani)
    • Orar săptămânal + abțibilduri cu activități la alegere, în funcție de programul copilului tău (vârste recomandate: începând cu 2 ani)
    • Cartea “Joaca pe lina timpului”, cu ilustrații realizate de Andreea, profesoara cursurilor de pictură și desen

    Vrei aceste resurse pentru copilul tău? Comandă-le folosind formularul din pagina de contact și le vei primi prin curier. Sau pe site-ul www.carturesti.ro.
    flexible
    Newsletter cu greutate pentru o viață mai ușoară.
    Oferim mostre de educație de calitate și dezvoltare, realizate cu grijă și respect pentru noi, cei care creăm o lume mai bună pentru noi și copiii noștri.
    Utile
    • „Tița și Țelu’”, o carte nou-lansată și o asociație nou-născută (articol cariereonline.ro)
    • Care ar fi un posibil pas înainte? Click și poți afla informații despre ocupațiile viitorului (așa cum sunt văzute în Statele Unite) sau despre interesele tale ocupaționale
    • Aparent două abordări diferite, același scop: un copil respectat, atent, dornic de cunoaștere și de a (se) descoperi - educație folosind principii montessori sau nlp